Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Het Andere Wonen De Baandert

Een klachtenprocedure is heel belangrijk voor ons. Het Andere Wonen De Baandert wil graag de beste zorg en begeleiding bieden aan hun bewoners. Maar het is en blijft mensenwerk. Mocht er toch iets fout gaan, dan willen wij dit graag weten. Als wij dit weten, kunnen we er ook de juiste acties op ondernemen.

Om dit in een juiste volgorde te doen hebben we een klachtenprocedure vastgelegd.

Bespreek uw klacht
Belangrijk is dat u zo snel mogelijk met uw klacht naar het ondernemerspaar van uw locatie gaat. Maak het bespreekbaar. Zij zullen luisteren naar uw klacht en daar naar handelen.

“Laten we het samen bespreekbaar maken!”

Op grond van de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is iedere zorgaanbieder verplicht een klachtenregeling te treffen voor een effectieve en laagdrempelige opvang en afhandeling van hem betreffende klachten (artikel 13, eerste lid, Wkkgz). De klachtenregeling is gericht op het bereiken van een voor de klager en de zorgaanbieder bevredigende oplossing

Deze regeling kunt u inzien door op het plaatje hieronder te klikken.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via:

afdeling klachtenbemiddeling van Quasir:

  • e-mail: bemiddeling@quasir.nl.

  • telefoon: 085-4874012

  • post: Quasir, t.a.v. afdeling klachtenbemiddeling,
    Postbus 1021, 7940 KA Meppel

  • www.quasir.nl

Als u er niet uit komt, dan is er:

Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde
T. 085-273 32 19

Wij vertellen u graag welke mogelijkheden
Het Andere Wonen De Baandert heeft.
Stel uw vraag en wij nemen contact met u op.
Stel hier uw vraag
Wilt u meer  weten over Het Andere Wonen De Baandert?
Dan kunt u hier onze folder downloaden.
Download onze brochure